Hässleholmens BK
Fotboll

#Idrottföralla
Vi är mer än bara en idrottsförening. Hässleholmen Bollklubb är en dynamisk och mångsidig organisation som strävar efter att erbjuda en bred variation av aktiviteter och engagemang för våra medlemmar. Utöver fotboll, erbjuder vi även andra spännande möjligheter för att främja en aktiv livsstil och främja gemenskapen.

Vi tror på vikten av att erbjuda en plattform för människor i alla åldrar att utöva sin passion och hitta glädje i olika aktiviteter. Genom våra olika grenar och initiativ vill vi skapa en inkluderande miljö där alla kan känna sig välkomna och stödda.

Förutom fotboll erbjuder vi andra sporter och fritidsaktiviteter såsom basket, simning, thaiboxning och mycket mer. Vi strävar efter att erbjuda ett brett utbud av träningsmöjligheter för att tillgodose olika intressen och behov. Oavsett om du är en erfaren idrottare eller bara vill prova på något nytt, har vi något för dig.

Vårt fokus sträcker sig också bortom sporten. Vi tror på att främja välbefinnande och hälsa genom att erbjuda workshops, föreläsningar och sociala evenemang som främjar en balanserad livsstil. Vi arbetar för att skapa en stark gemenskap där medlemmarna kan stödja och inspirera varandra.

Mäktig vändning när P4-laget Hässleholmen BK tog historisk seger
2024-04-27 01:46
Mäktig vändning när P4-laget Hässleholmen BK tog historisk seger
  • Hässleholmen BK vann sin första match på hemmaplan någonsin i division 5, mot Sparsör som också gick upp från sexan i fjol.

• Hässleholmen vann med 4-3, sedan man gjort en mäktig vändning i andra halvlek. Sparsör gjorde 3-1 i inledningen av den andra halvleken, men Hässleholmen vände. Först via en straff och sedan med två mål i slutminuterna.

• Norris Egemba blev historisk matchvinnare.

HBK Latest!
2024-01-03 16:31

HBK X SM 2023
2023-12-10 10:23

ÄNNU EN MILSTOLPE 🔥

Sveriges första E-sportsmästerskap var en spännande utmaning för oss, där målet var att sätta HBK på kartan 🗺️

Vi kämpade i Dota SM för HBK Esport, med ’FrulleBulle’ som spelande coach. Trots att vi kvalade oss till kvalfinal, slutade det tyvärr med en förlust på 2-1 🥉
Stort grattis till The Final Tribe till vinsten! 🖤

Upplevelsen var verkligen fantastisk och full av glädje! Grymt bra arrangerat @sesfesport @livealmhult @dota2sverige, vi ses igen nästa år! 👾🫶🏽

Ett stort tack till våra generösa sponsorer som gjorde denna resa möjlig! 🙏🏽

Pinchos är nu en del av Hässlefamiljen!
2023-12-03 13:49

🍹 Vi är oerhört glada att kunna meddela att @eatpinchos nu är en stolt sponsor för Hässleholmen BK! 🥘

Hässleholmen BK tar emot Pinchos som en fantastisk partner och vi är tacksamma för deras engagemang. Pinchos är kända för sina spännande matupplevelser och innovativa koncept som berikar matkulturen över hela landet. Inom Pinchos hittar vi en mångfald av smaker från olika kök, och deras framstående affärsmodell centrerar kring att erbjuda något för alla smaker.

Ett varmt och hjärtligt tack till Pinchos och Linda Tauriainen för ert generösa sponsorskap! Era bidrag möjliggör vårt arbete för att främja en hälsosam och aktiv livsstil samt motverka utanförskap. Genom partners som er kan vi fortsätta utveckla och stärka vår förening. Tillsammans bygger vi en starkare gemenskap och främjar idrotten för alla.

Vi ser fram emot en framgångsrik och givande samarbetsperiod! 🤝🏆

Gibon är nu en del av Hässlefamiljen!
2023-12-03 13:47

🌟 Vi är glada och stolta över att meddela att Gibon Borås går in som en hängiven sponsor för Hässleholmen BK! 🌟

Hässleholmen BK känner stor tacksamhet över att välkomna Gibon som en betydelsefull partner. Gibon är välkända för sina innovativa och digitala lösningar som de framgångsrikt levererar till företag och organisationer över hela landet. Inom Gibongruppen finns olika kompetensområden, och deras framstående affärsmodell vilar på att dra nytta av varandras spetskompetenser mellan olika kontor.

Ett stort och hjärtligt tack till @gibon_boras och Andreas Tärnegård för ert generösa sponsorskap! Era insatser möjliggör vårt arbete med att främja en hälsosam och aktiv livsstil samt motverka utanförskap. Det är genom partners som er som vi kan fortsätta att utveckla och stärka vår förening. Tillsammans bygger vi en starkare gemenskap och främjar idrotten för alla.

Vi ser fram emot en framgångsrik och givande samarbetsperiod! 🤝🏆

Nyheter från våra lag